29.09.2022

website onderbroken op woensdag 28 september

Onze website was enkele uren onbereikbaar op woensdag 28 september, intussen is alles terug operationeel.
Indien  je de overledenen niet kan zien op je scherm dan moet je de pagina ‘verversen’.
Op een PC kan dit door eenvoudig te drukken op de toetsen Ctrl   F5 .
Op mobiele toestellen is er bovenaan in de adresbalk de mogelijkheid om te drukken op een rond draaiend pijltje, ofwel te vegen van bovenaf adhv een swipe.
Hieronder ook nog eens info voor verschillende browsers.
Ook via deze URL vind je voor verschillende apparaten en devices de nodige uitleg.

Google Chrome

  1. Klik bovenaan in de menubalk op het Blad Icoontje (3 streepjes)
  2. Klik op Instellingen (Settings).
  3. Klik onderaan de pagina op Geavanceerde instellingen weergeven… (Show advanced settings)
  4. Klik op de knop Browser gegevens wissen.. (Clear Browsing data) en een nieuw klein scherm verschijnt.
  5. Kies de periode die u wilt verwijderen (of voor Alle cookies, de onderste keuze)
  6. Klik op de knop Browser gegevens verwijderen… (Clear browsing data)

Mozilla Firefox

  1. Kies in Mozilla Firefox menu onder Tools (Extra) het item Options of gebruik het menu icoon
  2. Klik op Privacy & History in het menu
  3. Scroll naar Cookies and Site Data
  4. Klik op Nu Wissen (Clear Now)

Safari

  1. Klik hier op ‘Safari’ in de menubalk van de browser
  2. Kies ‘Voorkeuren’
  3. Open het laatste tabblad ‘Geavanceerd’
  4. Vink onderaan de optie ‘Toon Ontwikkel-menu in menubalk’ aan

Microsoft Edge

  1. Klik bovenaan rechts op de drie puntjes in de menubalk.
  2. Klik op Instellingen (Settings).
  3. Klik in het linkse menu op Privacy, zoeken en services.
  4. Scroll omlaag naar het gedeelte Browsegegevens wissen, kies daarna voor ‘Kiezen wat u wilt wissen’
  5. Kies de periode die u wilt verwijderen of voor ‘Gehele tijd’ in het selectievak
  6. Kijk na dat ‘Afbeeldingen en bestanden in de cache’ aangevinkt staan, (eventueel overige selecties uit)
  7. Klik op ‘Nu wissen’.